Go kväll!

Nu är det mycket att hålla i huvudet måste skaffa en almanacka och skriva upp allt, just nu skriver jag allt i min mobil. Har mycket i både skolan samt annat skoj på g. Känner att skolan kommer gå snabbt nu tills studenten.
Håller på att söka jobb samt lite olika stipendier, sen så skall jag vara med i en film för skolan, vet inte riktigt hur det kommer gå till skall få reda på mer om det på torsdag sen så skall jag jobba på Drottnings Silvias barnsjukhus event på Hills golfklubb igen, gjorde det förra året och det var riktigt skoj. Skall även ha två veckors praktik på NK:s delikatessen.

Min helg har vart riktigt slapp, det blev lite hemmakrök hos Michaela i fredags. På lördagen tog jag tåget hem för att möta upp Jack i stan, vi skulle hälsa på pappa på sjukhuset när vi var där kom även Jenny, Erik och Edwin på besök.
Senare på dagen lagade jag och Jack jättegod mat hemma hos mig kyckling paneng med lite wokgrönsaker och ris, och sen så åkte vi in till bergakungen och gick på bio. Kollade på Alice i underlandet i 3D, första gången jag var på 3D bio och det var rätt coolt, fick dock lite skav på näsan utav glasögonen. Filmen var helt okej men hade nog lite förhöga förväntningar, sen ville jag egentligen kolla på Avatar men den var slutsåld. Jack var också lite besviken på Alice i underlandet då han tyckte den skulle vara mer som den tecknade, denna var ju en helt annan berättelse. Men men det var mysigt ändå.

Idag har det inte gjorts så mycket städade hemma, jag diska och Jack dammsög. Åkte in till stan hitta en skit cool liten jacka på H&M för 150kr då de har 100kr rabatt på alla jackor och kavajer, så nöjd och glad åkte vi hem till Jack. Där var middagen precis klar så vi käkade sen blev det gymmet, jag solade dock bara hehe :)

Nu väntar jag på att Jack skall bli klar med sitt datorspelande så det kan bli film mys med lite godis!

Denna tjusiga bild är från i fredags, står och väntar på bussen för att åka till Mela :)

Puss och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0