sömn tack...

Är ju inte riktigt van med att gå i skolan så denna veckan har vart jobbig, tisdagen gick jag 14:00-22:00 kom hem och slängde mig i sängen men kunde inte somna, onsdagen var alla i klassen lediga förutom vi som ska tävla kl 09:00 var man i köket igen och prova olika grejer (vi måste göra våran meny) sluta vid 14:00 och då åkte jag till pappsen och hälsa på honom på sjukhuset han skall få sin sista strålning idag och sen flyttas till kungälvs sjukhus så får vi se om det hjälpt. Efter det åkte jag till Frida på salongen då en utav hennes praktikanter behövde låna nån rockig party outfit då de skall åka på nån mässa i helgen, åkte med Frida hem till henne och myste med varm choklad och vispgrädde sen åkte jag hem kom hem vid 23:00 och då blev det bums i säng, slockna dock direkt.
Och idag då började man kl 08:20 inte alls kul, har haft religion nu och skall snart ha estetisk verksamhet, men den skall jag smita ifrån sen hiihi jag ska nämligen vara med i en film idag om skolan så dem ska filma mig i köket och så hahah grymt nervös!!!! Berättar mer om det sen...

Pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0