Nu har man vart hemma i två veckor....

Nu har jag vart så här dålig på att skriva igen och har gjort massa med grejer men tänker inte skriva nåt super långt inlägg om vad jag gjort... (har ju inget internet hemma det är anledningen)

Så vad har jag gjort då jo, vart på min brorsbröllop, min klass hade återförening, Wilmas dop, vart hemma hos Jack rätt mycket, skolan har börjat, Michaela har sovit hos mig, vart på kungsmässan med Jenny och Malin, gjort om i mitt badrum, sovit hemma hos min syster Frida, vart och hälsat på pappa på sjukhuset jätte mycket. Lekt en massa med Edwin, varit på lan hehe hälsat på hos underbaris Sara i thn, Hälsat på pappa hemma hos honom då han fått lite permis så lagat mat med honom. Och det bästa som hänt mig sen sist!!! Jag skall tävla som årets kockelev i väst 2010 på onsdag! Jag represnterar ensam hela Ester Mosessons gymnasium och tävlar mot tre andra skolor... så på onsdag klockan ett får ni hålla tummarna för mig!

Just nu då så är jag hemma hos Jack, skall snart kila ner och äta frukost sen så blir det att plugga inför onsdag.

Idag är det två veckor sen jag kom hem, hjälp vad fort tiden går!

PUSS PÅ ER / H


Kommentarer
Postat av: Sandra

fan va kul det med tävlingen :D vart är den? och vad ska du laga? :D håller alla jävla tummar å tår för dig :D kram

2010-03-07 @ 14:01:55
URL: http://sandrawettersten.blogg.se/
Postat av: mamma

När kommer du hem så att vi kan öva matte. Kram

2010-03-07 @ 19:41:04
Postat av: Hannah

Tävlingen är på burgården men det är bara teoretiskt så sitter och pluggar för fullt nu... Jadu mamma har ett problem jag kan inte ta mig till dig, har inget busskort som gäller upp till edet förrän efter klockan fyra nu på vardagar så jag ringer dig sen så får vi lösa det!!! :)

2010-03-08 @ 10:56:20
URL: http://himynameishannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0