Hemma hos Jack....

Sitter hemma hos Jack, han är dock i skolan men slutar snart.... Jag försöker att plugga men orkar inte för mycket som snurrar runt i huvudet och kan inte koncentrera mig, börjar bara tänka på pappa och massa skit. Åhh har inte tid med detta har verkligen super mycket i skolan nu och vill bara få allt klart så jag kan ta studenten!!!!

Meeen meen det är bara att bita ihop, helgen har dock gått alltför fort. Fredagsmys hos Jenny, där var även Malin och Linus och så klart Edwin, Sebbe och Simon och en kompis till dem, det blev tacos och så skall det låta. Erik är i Berlin och har det gott. Lördagen blev det fullrulle, köpte färg för våran hemlis och var på namngivningskalas för Evelina och så hämtade vi Sara i Öresjö för våran hemlis. Blev en målning på kvällen sen åkte jag och Sara hem till mig, Jack hade vart ute och firat en kompis så han kom också hem till mig. Söndagen blev tidig, upp för att åka till Jenny och måla. När det var klart mötte jag upp Jack i stan för att åka hem till honom och fira hans mammi som fyllde år. Hon fick en tröja utav oss som hon blev jätteglad för. Måndagen åkte jag till pappa på sjukhuset var där hela dagen sen kom Jack dit efter skolan och även mamma. Pappa fick lite permis och följde med ner till salongen för att raka av de små fjunen han har fått på huvudet och både jag och Jack klippte oss.

Så nu är det tisdag och denna dagen kommer bestå av plugg, för det är ett måste!

bilden är tagen från Jennys blogg. Jag och sara är i full fart med

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0