Blev lite utgång igår...

Antal hade sin avskeds fest igår så efter jag slutat jobba fixade ja i ordning mig snabbt sen åkte jag, Claire och Jonathan in till stan för att träffa resten av gänget som redan börjat festa... Moo blev kvällens pub rätt coolt ställe... Det blev en riktigt lyckad kväll haha framförallt billig, gjorde bara slut med 10pund igår. Maria och Eva köpte in drinkar hela tiden så där slapp man betala, vid två tiden ville folket dra vidare till Kelseys och några skulle åka hem men jag och Mela ville inget utav, och av en slump mötte vi Big Nick en utav kockarna på jobbet, han och hans kompisar skulle gå och käka så vi haka på dem, blev en god curry klockan tre på natten haha sen dela vi en taxi hem och jag slängde mig direkt i sängen och stensomna, vaknade utav klockan ringde.. dum som jag är hade jag gått och lagt mig med sminket på så fick knappt upp ögonen pga av att maskaran hade torkat ihop haha lagom pigg kilade man upp och jobbade, var inte alls bakis bara hungrig så blev lite flingor i köket sen var man redo... 

Imon blire London efter jobbet! Ser jag fram emot, det är skönt och komma bort när man är ledig gör ju inte så mycket annars... hänga i personalhuset är ju ingen hit precis!




Greetings from England / H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0