Två veckor kvar...

klockan är ju över 12 så nu är det söndag vilket betyder att det är två veckor kvar tills jag skall åka hem, tänker på det rätt mycket nu har massor med grejer jag måste hinna med ju...

Idag var en riktigt hemsk dag, började vid 09:00 sen har det vart helt galet hela dagen, har verkligen gjort saker hela tiden, vi hade bröllop idag och samtidigt skulle vi köra ut mat i den vanliga restaurangen + att vi var två kockar mindre en på semester och en som är sjuk. Som grädde på moset fick jag eget ansvar över dessert avdelningen idag med... dagen har vart som en evighet trodde aldrig den skulle ta slut, men vi har kul det får ja ju inte glömma. Kommer sakna det ändå... haha men tillbaka till den galna dagen då, jobbade 09-23 och där mellan blev det typ 5min rast med lite lunch, satt på bänken i köket och käka sen så var det bara att köra på igen... säger stackars brud, precis innan varmrätten skulle skickas ut så kom de in och sa att vi var tvungna att vänta, bruden hade vält sitt rödvinsglas över hela sig på brudklänningen, så hon satt på toa och grät. Sen när service äntligen var slut och vi höll på och städa så gick brandlarmet så då var alla på brölloppet tvungna att avbryta firandet och gå ut på parkeringen, hoppas hon fick en bra dag ändå, trots allt som hände.

Jag har haft en jobbig men lärorik dag, borde sova men kan inte... har försökt nu ett bra tag. Letade efter Melas kamera, tänkte lägga upp lite bilder från senaste London trippen men kan inte hitta den.

Men får la försöka sova igen, upp åtta imon och jobba, men slutar runt fem så det blir najs, sen är man ledig i två dagar! Då har jag massor att göra, men det skriver jag om då :)

Greetings from England / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0