Tiden bara flyger iväg...

Helt plötsligt var det mindre än två veckor kvar! Känns jätte knäppt att man ska hem men nu är det bara 11 dagar kvar och det är verkligen ingenting, kan inte förstå att jag vart borta så länge... fem månader är en väldigt lång tid och jag har missat mycket hemma men kan lova att ni missat sjukt mycket här i England. Detta är nåt utav det roligaste jag gjort och det har vart värt det, trots att det vart lite jobbigt ibland. Men nu känner jag och Mela att vi lika gärna kan åka hem imon haha känns som man bara går och väntar nu och blir deprimerad, kommer ju sakna England nåt så fruktansvärt men samtidigt saknar jag min familj och Jack jätte mycket!

Men nu har man ju vart ledig i två dagar eller aah två och en halv, har ju söndag kvällen med.

Söndags kvällen började med att jag låg och dega och vänta på att klockan skulle bli åtta så Mela skulle sluta, vi drog in till stan bara hon och jag och gick till en nyöppnad pub den var rikigt nice, och en jack daniels och coke kosta bara 2pund och det är ju det jag alltid dricker hehe, sen hade de även biljard bord så vi spelade lite och tog det lugnt

Måndag drog vi in till stan jag har äntligen fått fyllt min låda som jag skulle skicka hem med massa kläder, sånt som jag inte kommer använda innan jag åker hem, börjar bli lite stressad nu, haha har panik för att jag ska ha för mycket övervikt! Men i lådan hade hade jag lyckats få i 6.22kg och det kostade 49pund att skicka hem inte så kul men kommer bli billigare än att betala på flygplatsen. Fick även skickat hem Jacks alla <3-dag present, hihih hoppas han kommer gilla den, skriver vad det är när han har fått den, kan ju hända att han läser här :) Efter posten gick jag, Mela och Claire till Starbucks och åt frukost sen gick vi och sola, haha vill ju vara lite fin när man kommer hem. Sen blev utgång i Stratford med Melissa en tjej från jobbet vi stannade där över natten hos henne, blev en riktigt lyckad kväll.

Tisdagen vaknade jag och Mela hemma hos Melissa hon hade redan gått till skolan så vi åkte tillbaka till Leamington haha lagom kul klockan elva på morgonen att gå runt med gårdagens party outfit, gammalt smink, rufsigt hår haha och jag var ju sjukt snygg då mina strumpebyxor var helt trasiga då jag fastna med mina armband och rev sönder dem haha snygg var man. Kom i alla fall hem tog en dusch och drog in till stan, tog bussen till Coventry då jag och Mela hade bestämt oss för att vi skulle till Ikea. Vi har alltid åkt bil dit men nu tog vi bussen själva och det gick jättebra, jag skulle nämligen köpa en rullväska och visste att Ikea har en jättebra billig som är i rätt strl för att vara handbagage, hade nämligen bara min axelväska och den går det inte i så mycket i måste proppa mitt handbagage då det typ aldrig väger det. Vi tog en fika, jag köpte en landgång haha så var det två för en så jag tryckte i mig två stycken. Mela åt nån spenat soppa sen satt vi där i en timma typ och drack tea och myste på Ikea. Vi tog bussen tillbaka till Leamington och sen har vi bara degat på vårat rum, skulle städat och så men det orkade vi aldrig. Har suttit och pratat med min kära syster Jenny hur länge som helst istället.

håller tummarna för att Jack får en uppkörnings och teori tid för körkortet innan jag kommer hem då han har lovat att köra och hämta mig på flygplatsen om han klarar det innan jag kommer hem :)

Men nu blir det att sova, upp och jobba imon, har sammanlagt sju arbetsdagar kvar, det är gött!

Greetings from England / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0