Nu är det nära asså....

Mycket har hänt sen sist ja skrev så ska göra mig bästa att uppdatera lite...

Jack klara teorin i tisdags men kugga på uppkörningen idag :(

I måndags var jag på Ikea med Claire och åt köttbullar, var tvungen att byta väska med den jag köpte sist hade visst inget axelband, haha vet vad min mamma kommer säga hon hatar Ikea och det är typiskt dem att det alltid fattas nåt när man köpt nåt där.

Tisdagen blev det hunting for hunters. Jag hade ju lovat min kära syster Jenny att köpa Hunter gummistövlar till henne men har alltid blivit att jag inte hunnit med, skulle ju köpa ett par till mig själv med eftersom jag fick det utav min mamma och Bertil i julklapp. Så åkte in till skoaffären här i Leamington för att köpa dem men då hade de inga svarta i strl 38 eller 39 kvar, hon hade ett par 39 som hon kunde beställa in till dagen efter men det funka ju inte så i pissväder, haglade så jag fick ont i huvudet gick jag till tågstationen och tog tåget till Birmingham haha började beta av skoaffär efter skoaffär för att hitta två par svartta Hunters i strl 38 och 39, var slut överallt i dessa storleker och inne på selfridges fanns det bara glansiga och det ville jag ju inte ha, vill ha dem matta. Tillslut hitta jag en affär där de fanns så glad var jag så när jag skulle betala funka inte mitt visa kort haha fail! Kände bara nej jag orkar inte mer, efter hjälp från Jenny fick jag bankens nummer för att ringa och fråga vad det var som var fel. Då hade tydligen inte mitt kort blivit aktiverat, fick ju ett nytt för några veckor och detta var första gången jag skulle använda det så visste ju inte om det. Sen kunde ju inte bank tanten aktivera det heller utan jag var tvungen att ge en fyrsiffrig telesvars kod och den hade jag ju ingen aning om vad den var så då sa hon att jag var tvungen att aktivera det på min internetbank och det kunde jag ju inte heller. Så fick försöka få tag på Mela som var hemma och hon fick logga in på min internbank och aktivera mitt kort, gick och betala skorna och satte mig på tåget hem igen haha gick i pissvädret från bussen och sen var jag äntligen hemma med mina gummistövlar. Precis i tid för att börja fixa mig för Evas leaving party, haha och om det finns det faktiskt inte så mycket mer att säga än att av det jag minns så var det sjukt kul. På morgonen när jag vakna hade jag blåmärken på armarna små sår i ansiktet och helt svarta ben haha jag kröp nämligen runt på dansgolvet då jag tappa min telefon när jag stod och dansa, men den hitta jag igen så det var ingen fara. 

Onsdagen var det jobb igen började vid fem då det var så lugnt vi gjorde inte så mycket, snacka mest massa skit... Känns jätte knäppt att det är min sista arbetsdag idag men ändå så jäkla gött. Idag gör jag personal maten och det blir Svenska köttbullar, gräddsås, koktpotatis och lingonsylt :)

Sen kan gärna mina syskon få höra av sig hur det är med pappa? har inga pengar på min mobil.

Hunter stövlarna

Jag :)

 

Mina fina ben dagen efter ;)

Greetings from England / H

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas nu bara att planet kan landa på Landvetter vi har snöstorm hemma. Många kramar

2010-02-20 @ 15:50:30
Postat av: mamma

Det fattas ett stolsben för mig, ett stols för mig

2010-02-20 @ 19:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0