Last fucking day!

Fredag var jag och Mela på Kings som är Mallorys systerhotell, vi käkade och hade det gött. Vann ju middag och övernattning där på personalfesten så fick använda den innan vi åker hem. Det var jätte mysigt :) Ligger i Chipping Camden.

Lördag blev det hotellfrukost på Kings sen tillbaka te Mallory och börja packa men jag och Mela fick panik efter ett tag och gav upp behövde en paus så vi blekte våran utväxt med lite blekning vi hade kvar. Sen så drog vi ut till stan och dansade lite och så.

IDAG DÅ! Sista dagen liksom, klockan är nu 11:22 och jag har typ packat färdigt. Inget mer än datorn som ska ner i väskan, vi ska typ åka från Mallory vid 13:00 med Claire och hennes syster Oliva. Vårat plan går 18:40 och om allt går planerat så kommer vi landa vid 21:40 på Landvetter och förhoppningsvis så kommer Jack, Frida och Johan vara där och möta mig, har hört att det är snökaos hemma. Pappa kanske kommer också om han får permission från sjukhuset :)

Så nu sitter jag här i vårat rum känns lite sorligt, Mela är mest depig hon vill stanna men jag känner att jag har så mycket hemma jag vill hem till. haha jag har mest ångest för min väska, har en stor grå som jag ska checka in (vikt ca 30kg kanske haha) sen har mina rosa rullväska, med tillhörande dator väska och sen min handväska... haha hoppas det inte är nån surkärring eller nåt som kommer gnälla om att jag har för många väskor när jag ska checka in...

Detta blir nog mitt sista blogginlägg från England, ska se till och få upp lite bilder från de sista dagarna och så när jag kommit hem nu, vet inte vart jag packat ner min kamera just nu haha :)

Puss på er allihopa och snart ses vi ;)

Hejdå Mallory!

Greetings From England / H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0