Hem Ljuva Hem

Men fy vad kallt ni har det här hemma, och galet mycket snö! Men det gör inget, det är gott att vara hemma :)

Resan till Heathrow gick jättebra haha sov typ hela vägen, vi checkade in våra bagage och som vi redan visste hade vi övervikt. Jag hade 7kg och Mela 4kg men de var snälla och drog av lite så vi behövde bara betala för 8kg tillsammans och det gick på 77pund som är ungefär 920kr. Tycker inte det var så farligt var rädd att det skulle bli mycket mer, sen delar ju jag och mela på det med :) Vi sa hejdå till Claire och Liv, slutade med att vi alla satt och lipa, kommer sakna dem men de kommer ju hit i Juli och hälsar på!!!!

Flygresan gick bra, inga större förseningar... som alltid så har jag turen att få vänta på min väska på bandet, jag hade ju inte tid att stå där och vänta!!!  Sen äntligen kom den och jag kunde gå ut och där möttes jag av familjen det var Mamma, Bertil, Frida, Johan, Malin, Wilma, Jenny, Jack och så pappa som fått permis från sjukhuset. De hade gjort en välkommen hem skylt och jag fick rosa tulpaner. Sen så var det kramar och tusen frågor så vi satte oss och fika. Efter det åkte jag och Jack hem till mig.

Det kändes jättekonstigt att vara hemma igen, min lägenhet såg precis ut som när jag och Jack lämnade den på morgonen. Min packningslista låg till och med kvar! Vi käkade lite kvällsmat och kollade på tv och bara myste sen stensomna vi, vakna på morgonen att min telefon ringde, haha fatta inte vart jag var först kändes sjukt konstigt men det var Jenny som ringde vi skulle träffas på sjukhuset och äta lunch med pappsen och jag skulle få träffa Edwin igen!:D

Så måndagen blev lunch på sjukhuset hos pappa med Jenny, Erik, Edwin, Frida och Jack... Det var jätte mysigt där och gott! Sen åkte jag och Jack hem till honom i Skepplanda. Så gjorde vi en jättegod sallad och kolla film, fick även träffat Jacks föräldrar igen blev tusen frågor även där.

Tisdagen gick Jack upp för att åka till skolan jag bestämde mig för att ligga kvar och sova, haha men det var inte länge jag fick sova, vaknade av att en Iskall Jack kom och kröp ner i sängen igen, han hade stått ute och väntat på bussen i 35min men det kom aldrig nån. Så vi gjorde varma mackor i min fina svampbobssmörgåsgrill som jag fick utav min familj igår. Sen åkte vi hem till Stoffe där vi skulle bygga snögrotta men det sluta med att jag och Jonas kolla på film isället och Stoffe och Jack åkte och träna, det var ju ingen kramsnö.

Onsdagen då, Jack gick upp för att åka till skolan och jag sov vidare vakna utav att jag fick en iskall fot på min mage, denna gången hade han fått stå och vänta på bussen i 50min och när den kommit och han hade suttit på den i 5min hade en kompis ringt och berättat att skolan är stängd pga rasrisk så nu är Jack ledig tills måndag! Wo-ho! Får se vad vi ska hitta på idag :)

Puss puss / H

Kommentarer
Postat av: Malin

Synd att Linus blev sjuk idag annars kunde ni kommit och åkt pulka med honom..

Ingen skola här heller..

2010-02-24 @ 19:17:36
Postat av: Hannah

Nej vad tråkigt, blev inte så mycket gjort här i skepplanda heller så. Men får kommar ner och åka pulka med linus nån annan dag :)

2010-02-24 @ 21:26:38
URL: http://himynameishannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0